Valheim wprowadza patch

Niewielkie zmiany w dzisiejszych poprawkach do Valheima nie cieszą większości. Twórcy zajęli się głównie naprawianiem sztucznej inteligencji potworów, przez co małe irytujące dwarfy będą robić to bardziej skutecznie. Teraz gdy nie będą w stanie zaatakować twojej postaci, ruszą na najbliższy budynek i postarają się go zniszczyć. Naprawiono także błąd, który powodował, że boss potrafił uciekać w popłochu po rozpoczęciu walki.

Ciekawym dodatkiem jest możliwość zbudowania „maypole”, który dotychczas mógł zostać jedynie znaleziony w opuszczonych wioskach.

Pełna lista zmian poniżej.

  • Naprawa błędu losowego zapisu (rozwiązuje bardzo nietypowy przypadek uszkodzenia świata podczas wyłączania.
  • Poprawki AI potworów (bardziej agresywnie atakują struktury, gdy gracz jest nieosiągalny)
  • Naprawiono problem z otwieraniem kontenera (naprawiono problem polegający na tym, że trzeba było wielokrotnie klikać kontener, aby go otworzyć w trybie dla wielu graczy)
  • Greydwarfów lepiej celują swoimi kamieniami
  • Ulepszenia skryptów (Atak wilka uruchamia się tylko po zabiciu Bonemass, armia Modery może pojawić się w górach itp.)
  • Włączono dawno zapomniane zdarzenie Blob
  • Poprawka ustawienia głośności SFX (Użyto nieprawidłowej konwersji DB)
  • Maypole włączony (Szczęśliwego lata!)
  • Poprawki w zachowaniu uciekającej SI (Bossowie już od ciebie nie uciekają)