Niewielkie zmiany w dzisiejszych poprawkach do Valheima nie cieszą większości. Twórcy zajęli się głównie naprawianiem sztucznej inteligencji potworów, przez co małe irytujące dwarfy będą robić to bardziej skutecznie. Teraz gdy nie będą w stanie zaatakować twojej postaci, ruszą na najbliższy budynek i postarają się go zniszczyć. Naprawiono także błąd, który powodował, że boss potrafił uciekać w popłochu po rozpoczęciu walki.
Ciekawym dodatkiem jest możliwość zbudowania „maypole”, który dotychczas mógł zostać jedynie znaleziony w opuszczonych wioskach.

Pełna lista zmian poniżej.
- Naprawa błędu losowego zapisu (rozwiązuje bardzo nietypowy przypadek uszkodzenia świata podczas wyłączania.
- Poprawki AI potworów (bardziej agresywnie atakują struktury, gdy gracz jest nieosiągalny)
- Naprawiono problem z otwieraniem kontenera (naprawiono problem polegający na tym, że trzeba było wielokrotnie klikać kontener, aby go otworzyć w trybie dla wielu graczy)
- Greydwarfów lepiej celują swoimi kamieniami
- Ulepszenia skryptów (Atak wilka uruchamia się tylko po zabiciu Bonemass, armia Modery może pojawić się w górach itp.)
- Włączono dawno zapomniane zdarzenie Blob
- Poprawka ustawienia głośności SFX (Użyto nieprawidłowej konwersji DB)
- Maypole włączony (Szczęśliwego lata!)
- Poprawki w zachowaniu uciekającej SI (Bossowie już od ciebie nie uciekają)